LUX MAGAZYN 1/2018
Koniec Wi-Fi początek Li-Fi ?
Dołącz do naszej społeczności
4 lip 2012 / Panasonic /

Panasonic chce sprzedać 12 milionów żarówek LED

Panasonic, czwarty co do wielkości na świecie i największy w Japonii dostawca żarówek LED, ustalił nowe cele sprzedażowe dla swoich żarówek LED. Zakładana wysokość sprzedaży od kwietnia 2012 roku do marca 2013 roku na rynku japońskim to 12 milionów żarówek LED, co stanowi 1,5 wzrost sprzedaży w porównaniu z zeszłym rokiem. Firma zamierza ponadto wypuścić nowy ekwiwalent LED żarówki 40 W. Nowa żarówka zużywa zaledwie 6.4 W, zapewnia jasność wynoszącą 85 lumenów i żywotność na poziomie 40000 godzin. Zgodnie z Panasonic, w 2010 łączny popyt na żarówki LED wyniósł 25.54 miliony. Firma szacuje, że w bieżącym roku liczba ta wyniesie 30 milionów.

Panasonic żarówka

Panasonic udostępnił ponadto swoją nową ofertę rozwiązań LED klientom z Europy. Od kwietnia 2012 roku wkręcane i halogenowe żarówki LED, a także nagradzane żarówki Nostalgic Clear LED są dostępne w europejskich sklepach stacjonarnych oraz internetowych. Oferują takie samo światło jak tradycyjne żarówki oraz znacząco podniesioną energooszczędność. W ciągu najbliższych trzech lat firma chce stać się jednym z najpopularniejszych dostawców żarówek LED na europejskim rynku. Celem firmy jest również wypracowanie sobie przed 2018 rokiem renomy najbardziej ekologicznego producenta elektroniki.

Góra
Komentarze
Brak komentarzy, podziel się swoją opinią jako pierwszy....
Katalog Firm
Realizacje firm

Kalendarium

mar
20
AMPER 2018
Targi AMPER zaliczają się do najważniejszych imprez targowych w branży elektrotechnicznej i elektronicznej w regionie Europy Środkowej i Wschodniej.