12 paź 2011 / LEDNews /

Strategies in Light Europe 2011 w Mediolanie

Targi Strategies in Light Europe otwarte 4 października, poprzedzone warsztatami, Forum Inwestora SSL i sesją Keynote już pierwszego dnia zgromadziły ponad 300 uczestników. Coroczne targi Strategies in Light Europe tym razem odbyły się w Mediolanie w dniach 4-6 października. Było to pierwsze tak duże wydarzenie branży LED w Europie w którym redakcja portalu LEDnews.pl miała okazję uczestniczyć.

Targi zainaugurowano szkoleniami poprzedzającymi konferencję. Pierwsze warsztaty dotyczyły tematyki cieplnej chipów, drugie pomiaru światła. Następnie odbyło się Forum Inwestora SSL. Bezpośrednio po forum i warsztatach, Tim Whitaker, redaktor naczelny LEDs Magazine rozpoczął sesję Keynote dla ponad 300 uczestników zgromadzonych w auli. Dominik Wee i Arthur Jaunich z McKinsey & Company przedstawili perspektywy, jakie globalny rynek rysuje dla oświetlenia LED. Z kolei Simon Fisher, Dyrektor Generalny EMEA Indoor Luminaire Solutions z GE Lighting UK, omówił kwestię projektowania oświetlenia z wykorzystaniem diod LED. W końcu, Vrinda Bhandarkar, dyrektor ds. badań oświetlenia z grupy analizującej rynek PennWell's Strategies Unlimited, zaprezentowała przegląd rynku oświetlenia LED, w tym wstępne prognozy rynku do 2015 roku.

strategies in Light europe 2011

 

Strategies in Light Europe 2011

Drugi dzień targów rozpoczął się silną plenarną sesją, z udziałem przedstawicieli Komisji Europejskiej, Philips, Międzynarodowej Agencji Energetycznej i Osram. Po sesji,główny program konferencji został podzielony na równoległe ścieżki tematyczne, dotyczące transformacji rynku oraz technologii. W tym samym czasie, hall wystawowy wypełnili reprezentanci branży oświetleniowej z 51krajów. Swój udział w konferencji i targach potwierdziło ponad 900 uczestników. Zadowolenia z frekwencji nie kryli nie tylko organizatorzy, ale również odwiedzający targi po raz pierwszy wystawca Khatod. Marina Rossi, manager firmy Marketing and Communications oznajmiła: „Jesteśmy zaskoczeni jakością i różnorodnością międzynarodowej publiczności zgromadzonej tutaj w Mediolanie. Początkowo nie planowaliśmy wystaw, gdyż spodziewaliśmy się, że przybyli na targi odwiedzać będą głównie lokalnych wystawców; Spotkaliśmy tutaj jednak wiele osób spoza Włoch, którzy w pełni rozumieją technologię i wyrafinowane wymagania dotyczące dzisiejszych aplikacji oświetleniowych. Dla Khatod to właśnie pożądany typ klienta”.
 

Strategies in Light Europe 2011 w Mediolanie

 

Klaus Reinartz, dyrektor programu Global LED przy Bayer MaterialScience powiedział: “To nasz drugi rok na targach Strategies in Light Europe i jesteśmy bardzo usatysfakcjonowani z przebiegu konferencji. Już zarezerwowaliśmy sobie miejsce i z niecierpliwością oczekujemy przyszłorocznych targów w Monachium.” Z kolei Christine Shaw, starsza wiceprezes Strategies In Light Europe zdradziła dziennikarzom: „Tegoroczna impreza przekroczyła najśmielsze oczekiwania organizatorów z ponad 850 zarejestrowanymi uczestnikami i wyprzedanymi piętrami wystawowymi. Oznacza to pięćdziesięcioprocentowy wzrost w stosunku do poprzedniego roku. Nie sposób nie wspomnieć o doskonale zaplanowanym porządku obrad z udziałem najbardziej wpływowych liderów i decydentów przemysłu oświetleniowego. Niezwykle cieszymy się z udanego tygodnia w Mediolanie i mamy nadzieję, że przyszłoroczne targi, które odbędą się w dniach 18-20 września przy M.O.C. Event Centre w Monachium będą jeszcze bardziej satysfakcjonujące. Choć został jeszcze jeden dzień targów w Mediolanie, już teraz słyszymy ciepłe słowa od naszych wystawców. Ponad sześćdziesiąt procent z nich już dziś zarezerwowało sobie przestrzeń i już planuje przyszłoroczną wystawę na targach w Monachium. Bardzo cieszymy się na rozszerzenie naszych targów w Europie, ponieważ jest to dla nas bardzo ważny rynek”.

Strategies in Light Europe 2011 w Mediolanie

Góra
Komentarze
Brak komentarzy, podziel się swoją opinią jako pierwszy....
Katalog Firm
Realizacje firm

Kalendarium