20 cze 2017 / LPP /

LPP stawia na LEDy i zmniejsza zużycie energii przeznaczonej na oświetlenie o 18%!

  • LPP od tego roku sukcesywnie wprowadza nowoczesne, energooszczędne oświetlenie typu LED w salonach swojej flagowej marki Reserved. Działa już 8 sklepów zaprojektowanych według nowego konceptu.
  • Odmienne podejście do projektowania oświetlenia pozwoliło na zmniejszenie zapotrzebowania na energię elektryczną opraw oświetleniowych aż o 18%.
  • W salonach Reserved wprowadzony został również system automatycznego zarządzania oświetleniem, który poza godzinami otwarcia sklepu ogranicza oświetlenie główne o 70%.
  • Wykorzystanie LED-ów to element nowego, szerszego konceptu projektowania salonów w duchu Open to Public, podkreślającego odmłodzony wizerunek marki. To m.in. transparentne witryny, ekrany multimedialne oraz lekkie, mobilne meble eksponujące kolekcję flagowej marki należącej do LPP.
  • Jednym z ostatnio otwartych obiektów Reserved, w którym wdrożono to spektakularne rozwiązanie techniczne, jest flagowy salon w prestiżowej dzielnicy Berlina.

Oświetlenie typu LED to najbardziej ekologiczne i ekonomiczne z dostępnych źródeł światła – działa dłużej od standardowych żarówek i zużywa mniej energii. Zastosowanie tego typu lamp w salonach z jednej strony doskonale wpisuje się w nowy koncept architektoniczny LPP, z drugiej zaś minimalizuje wpływ funkcjonowania sklepu na środowisko naturalne. Rozwiązanie będzie wdrażane sukcesywnie we wszystkich salonach flagowych marki Reserved. Jest też testowane w sklepach pozostałych marek.

W dobrym świetle

Obecnie działa ponad 450 salonów marki Reserved. Tylko w tym roku zostaną otwarte nowe salony o łącznej powierzchni ponad 50 tys. m2. Zastosowanie oświetlenia LED to oszczędność rzędu 4,5 W/m2! W godzinach, kiedy salony nie są otwarte dla klientów oświetlenie główne ograniczone jest do 70%. Pozostałe 30% oświetlenia zostało odpowiednio zaprojektowane, tak aby było wystarczające dla pracowników. W sumie, zastosowany w sklepach Reserved system automatycznego zarządzania oświetleniem, pozwala zmniejszyć zużycie energii o dodatkowe 15%. System w  przyszłości zostanie wprowadzony również w salonach pozostałych marek LPP.

W dobrym świetle

Planując inwestycje LPP, zarówno na poziomie salonów, jak i naszych biur, poszukujemy rozwiązań, które będą minimalizowały nasz wpływ na środowisko. Przy jednoczesnym zachowaniu funkcjonalności i estetyki wnętrz oczywiście. Wprowadzenie oświetlenia LED jako elementu nowego konceptu naszych salonów to kolejny krok w kierunku tworzenia przyjaznych i ekologicznych przestrzeni – mówi Olimpia Patej, Dyrektor ds. Inwestycji LPP S.A.  

_________________________________________________________________________________________

LPP SA, jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm odzieżowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Firma od ponad 20 lat konsekwentnie prowadzi działalność w Polsce i za granicą, odnosząc sukcesy na wymagającym rynku odzieżowym. LPP SA zarządza 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Firma posiada sieć ponad 1700 salonów sprzedaży oraz sklepy on-line wszystkich swoich marek i tworzy miejsca pracy dla ponad 22 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy, Azji i Afryki. Spółka LPP SA jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w ramach indeksu WIG20 oraz należy do prestiżowego indeksu MSCI Poland.

Góra
Komentarze
Brak komentarzy, podziel się swoją opinią jako pierwszy....
Katalog Firm
Realizacje firm

Kalendarium

mar
20
AMPER 2018
Targi AMPER zaliczają się do najważniejszych imprez targowych w branży elektrotechnicznej i elektronicznej w regionie Europy Środkowej i Wschodniej.