LUX MAGAZYN 1/2018
Koniec Wi-Fi początek Li-Fi ?
Dołącz do naszej społeczności
16 lut 2017 / GTV /

Dwie dekady to dopiero początek

Od dwudziestu lat firma GTV z powodzeniem udowadnia, że wysokiej jakości akcesoria meblowe i oświetleniowe mogą znaleźć się niemal w każdym domu… i to nie tylko w Polsce. Dziś produkty z logo GTV obecne są na kilkunastu rynkach w Europie, Azji i Ameryce Południowej. Rok 2017 to dla GTV czas szczególny – jubileusz dwudziestolecia działalności firmy. W ciągu tego czasu wiele się zmieniło, w tym również system identyfikacji wizualnej – w tym roku w najważniejszych kanałach komunikacyjnych firmy pojawia się nowe logo, stworzone specjalnie, by podkreślić to istotne dla firmy wydarzenie.

Kiedy dwadzieścia lat temu firma GTV rozpoczynała swoją działalność na świeżopowstającym i kształtującym się wolnym rynku w Polsce, oferowała swoim kontrahentom wartość w tamtych czasach nieocenioną – stabilność dostaw. I choć realia rynkowe zmieniły się znacząco, perfekcyjny łańcuch logistyczny i odpowiednie zaplecze kapitałowe wciąż pozwalają firmie na szybką i 100% realizację zamówienia. GTV dysponuje własnym zapleczem techniczno-logistycznym umożliwiającym swobodne prowadzenie działalności o ogólnoświatowym zasięgu. Na terenie nowoczesnego i w pełni zinformatyzowanego centrum logistycznego w Pruszkowie, w pobliżu autostrady A2, znajduje się biurowiec oraz dwa magazyny wysokiego składu na 20.000 miejsc paletowych o powierzchni 13.000 m² ze specjalnie wydzielonymi składami celnymi. Przedsiębiorstwo posiada również magazyn wspierający w Błoniu o powierzchni 8.000 m².

Dwie dekady to dopiero początek

GTV to jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w Polsce, w 100% z polskim kapitałem, zatrudniająca obecnie 260 osobową kadrę specjalistów. – W naszym przedsiębiorstwie doceniamy również polską myśl technologiczną, dlatego stworzyliśmy i rozwijamy własny Dział Badań i Rozwoju, w którym grupa zdolnych specjalistów realizuje nowatorskie i innowacyjne projekty w zakresie systemów przesuwnych, oświetlenia LED czy pozostałych akcesoriów meblowych. W ten sposób nasza oferta staje się jeszcze bardziej szeroka i kompleksowa – zapewnia Artur Okliński, Dyrektor Generalny GTV.

Dzięki przemyślanej strategii rozwoju, sprawnemu zarządzaniu i otwartość na nowe pomysły firma GTV szybko stała się liderem w dystrybucji akcesoriów meblowych. W 2007 roku w przedsiębiorstwie otwarto nową dywizję odpowiedzialną za oświetlenie LED, a w 2015 roku wprowadzono na rynek nową grupę asortymentową – systemy przesuwne. Portfolio firmy to jedna z najbardziej kompletnych ofert na rynku, obejmująca ponad 8500 produktów, na które składają się m.in. takie grupy produktowe jak zawiasy, prowadnice, podnośniki, uchwyty, wyposażenie garderoby i kuchni czy oświetlenie LED.

W GTV doceniamy znaczenie detalu, dlatego dbamy o szczegóły w mikro i makroskali. Ten wyznacznik,  widoczny  w naszych produktach, musiał znaleźć również odzwierciedlenie w naszym nowym, odświeżonym logo. Znamy siłę tradycji, więc nowe logo zaprojektowane zostało na podstawie dotychczas obowiązującego i uległo jedynie niewielkim zmianom. Jednak w 2017 posługiwać będziemy się specjalnym logotypem, zaprojektowanym i wdrożonym, by dodatkowo podkreślić jubileusz działalności firmy. Wyróżnia je nowoczesny krój i  dynamiczne, subtelne linie. Jest wyjątkowe, ale nieprzesadzone, łatwo rozpoznawalne a przy tym zapadające w pamięć i podkreślające, jak ważnym momentem dla firmy jest jej dwudziestolecie – mówi Przemysław Szpojankowski, Marketing Manager w firmie GTV.

GTV stale się rozwija, wkraczając na kolejne światowe rynki i poszerzając ofertę produktową zgodnie z zapotrzebowaniem klientów. Najwyższa jakość dla każdego – to idea, która wciąż, przez 20 lat, napędza firmę. Obserwując rozwój przedsiębiorstwa można być pewnym, że rok 2017 będzie czasem szczególnym – nie tylko ze względu na szczególny jubileusz. 

Góra
Komentarze
Brak komentarzy, podziel się swoją opinią jako pierwszy....
Katalog Firm
Realizacje firm

Kalendarium

mar
20
AMPER 2018
Targi AMPER zaliczają się do najważniejszych imprez targowych w branży elektrotechnicznej i elektronicznej w regionie Europy Środkowej i Wschodniej.