8 lip 2015 / lednews /

DOBRE CECHY OŚWIETLENIA WITRYN SKLEPOWYCH

Efektowne, lekkie akcenty przyciągające wzrok, oznaczenie kontrastów, obliczone wykorzystanie światła i cienia, świadomy wybór jasnych kolorów - są to cechy charakterystyczne wysokiej jakości oświetlenia sklepu. Oświetlenia sklepu to wyzwanie którego celem jest przyciągnięcie uwagi przechodniów nie tylko w nocy, ale także w ciągu dnia, w pełnym słońcu. Wymaga to różnych poziomów natężenia oświetlenia. Projekt oświetlenia witryny sklepu musi zatem uwzględniać jasność okolicy, np. to że w pobliżu znajduje się następna witryna sklepowa, jak również odbicia lub stojące budynki, które mogą być źródłem zakłóceń widoczności. Skuteczna i elastyczna jasność kontrastująca z włączonym światłem ma przyciągać do oglądania, dzięki czemu towar wyróżniać się będzie od otoczenia i oczy przechodniów skierowane będą właśnie na niego.

DOBRE CECHY OŚWIETLENIA WITRYN SKLEPOWYCH

 

Oświetlenie pierwszego planu i tła sprawia, że przechodzień spostrzega głębie witryny sklepowej. Dla tego typu zadań oświetleniowych, stosuje się najczęściej systemy reflektorów. Punkty świetlne można szybko i łatwo zamontować w dowolnym miejscu na torze tak aby były zamontowane w optymalnym miejscu do oświetlenia witryny sklepowej. Reflektory wykazują także swoją siłę w "modelowaniu" manekinów sklepowych oświetlając sylwetkę manekina z góry. W dzisiejszych czasach w dobie technologii LED kolorowe światło jak również dynamiczne sekwencje świetlne otwierają szerokie możliwości generowania uwagi i atmosfery.

Góra
Komentarze
Brak komentarzy, podziel się swoją opinią jako pierwszy....
Katalog Firm
Realizacje firm

Kalendarium