10 paź 2015 / lednews /

EFEKTYWNA I ENERGOOSZCZĘDNA PREZENTACJA

,,Sklep w sklepie?? ta zasada jest coraz częściej przyjmowana w przypadku win, środków farmaceutycznych, owoców i warzyw, artykułów gospodarstwa domowego, tekstyliów i obuwia. Wymaga to oświetlenia, które jest zawsze specjalnie dostosowywane do odpowiedniej aranżacji sklepu. Dla zaakcentowania prezentacji produktu, ciągłe rzędy opraw są ustawiane równolegle do półek. Światło pada tylko tam, gdzie jest taka potrzebna: towar jest jasno oświetlony, tereny przejść i produkty są w tle. Lekki rozkład światła, dostosowane do geometrii półek zapewnia atrakcyjną prezentację produktu oraz ułatwia kupującym porównanie produktów. Zadanie jakie spełnia oświetlenie jest skierowane do określonego adresata, w celu zachęcenia do zakupu na przykład, poprzez zastosowanie rzędów reflektorów z regulacją kąta świecenia. W porównaniu do płaskich sufitowych lamp, wymaga to instalowania znacznie mniejszej ilości opraw, więc rozwiązanie to jest także bardzie ekonomiczne. W tak zwanych ,,zielonych sklepach", moc zużyta na oświetlenie zwykle nie przekracza 12 W / m?. 

EFEKTYWNA I ENERGOOSZCZĘDNA PREZENTACJA

 

Góra
Komentarze
Brak komentarzy, podziel się swoją opinią jako pierwszy....
Katalog Firm
Realizacje firm

Kalendarium