22 lis 2015 / lednews /

OŚWIETLENIE PRZESTRZENI SPRZEDAŻOWEJ

Rodzaj zastosowanego oświetlenia wraz z wystrojem wnętrza determinują wrażenie o całości sklepu, jakie powstanie u klienta. Dobór właściwego rozwiązania oświetleniowego jest więc sprawą niezwykle istotną. Ma wpływ na klimat w jakim będą dokonywane zakupy, a tym samym na wielkość sprzedaży. Do najważniejszych funkcji oświetlenia sklepowego należy wyróżnienie punktu handlowego wśród innych i przyciągnięcie klientów, stworzenie przyjaznej atmosfery zachęcającej do zakupów i ponownego odwiedzenia sklepu. Charakterystyczne światło  nadaje ponadto indywidualny charakter wnętrzu i ułatwia identyfikację sieci sklepów.  Nowoczesne rozwiązania oświetleniowe dla przestrzeni sprzedażowej pomogą stworzyć doskonałą atmosferę i fascynujące efekty świetlne, dzięki którym zostanie nawiązanych więcej pozytywnych relacji handlowych. W sklepach na oświetlenie zużywane jest prawie połowa całkowitej zużywanej energii elektrycznej. Niezwykle ważne jest, aby zastosowane oświetlenie było energooszczędne. W sklepach i centrach handlowych coraz częściej stosuje się systemy sterowania oświetleniem, pozwalające na optymalne wykorzystanie światła w zależności od potrzeb.

OŚWIETLENIE PRZESTRZENI SPRZEDAŻOWEJ

 

Góra
Komentarze
Brak komentarzy, podziel się swoją opinią jako pierwszy....
Katalog Firm
Realizacje firm

Kalendarium