LUX MAGAZYN 1/2018
Koniec Wi-Fi początek Li-Fi ?
Dołącz do naszej społeczności
22 lis 2015 / lednews /

OŚWIETLENIE PRZESTRZENI SPRZEDAŻOWEJ

Rodzaj zastosowanego oświetlenia wraz z wystrojem wnętrza determinują wrażenie o całości sklepu, jakie powstanie u klienta. Dobór właściwego rozwiązania oświetleniowego jest więc sprawą niezwykle istotną. Ma wpływ na klimat w jakim będą dokonywane zakupy, a tym samym na wielkość sprzedaży. Do najważniejszych funkcji oświetlenia sklepowego należy wyróżnienie punktu handlowego wśród innych i przyciągnięcie klientów, stworzenie przyjaznej atmosfery zachęcającej do zakupów i ponownego odwiedzenia sklepu. Charakterystyczne światło  nadaje ponadto indywidualny charakter wnętrzu i ułatwia identyfikację sieci sklepów.  Nowoczesne rozwiązania oświetleniowe dla przestrzeni sprzedażowej pomogą stworzyć doskonałą atmosferę i fascynujące efekty świetlne, dzięki którym zostanie nawiązanych więcej pozytywnych relacji handlowych. W sklepach na oświetlenie zużywane jest prawie połowa całkowitej zużywanej energii elektrycznej. Niezwykle ważne jest, aby zastosowane oświetlenie było energooszczędne. W sklepach i centrach handlowych coraz częściej stosuje się systemy sterowania oświetleniem, pozwalające na optymalne wykorzystanie światła w zależności od potrzeb.

OŚWIETLENIE PRZESTRZENI SPRZEDAŻOWEJ

 

Góra
Komentarze
Brak komentarzy, podziel się swoją opinią jako pierwszy....
Katalog Firm
Realizacje firm

Kalendarium

mar
20
AMPER 2018
Targi AMPER zaliczają się do najważniejszych imprez targowych w branży elektrotechnicznej i elektronicznej w regionie Europy Środkowej i Wschodniej.